Kemelut Rumahtangga Rita Rudaini Dan Aidil Zaquan


Apa kata Aidil Zaquan :
 “Semasa Hari Raya Aidilfitri lepas saya ada buat permohonan ini (sulh) kerana tiada jalan lain untuk saya mendapat nasihat tetapi sekarang hubungan saya dengan Rita semakin baik.
“Disebabkan itulah saya perlu membuat penangguhan tersebut melalui peguam saya agar tidak menyusahkan pihak mahkamah nanti,” katanya.

Apa kata Rita :
“Saya sayangkan Aidil sepenuh hati dan tiada sedikit pun perasaan benci terhadapnya. Jika tindakan Aidil itu baik, saya turutkan kehendak dia,” ujarnya.

Ini adalah antara komen Aidil Zaquan dan Rita Rudaini terhadap permohonan penangguhan Sulh oleh Aidil Zaquan Selasa lalu.

*Sulh adalah proses perbincangan di antara dua pihak yang ingin mencari perdamaian melalui proses mahkamah.

Petikan dari mStar Online

Ummiross : Semoga tiada 'masjid' yang runtuh lagi...
                  Semoga langkah yang diambil Aidil Zaquan membuatkan beliau lebih tenang untuk beraksi dalam     perlawanan menentang Kelantan nanti...