Anak Tumbuk Ibu Sampai Koma

MasyaAllah apa nak jadi ni, anak tumbuk ibu sampai koma gara-gara berang dengan sikap ibunya yang dikatakan lambat membuat persiapan untuk majlis perkahwinannya. Ummiross petik sedikit berita dari my Metro ni, belas sungguh mengenang nasib ibu malang ini, semoga beliau cepat sembuh,amin...

KEMAMAN: Akibat berang dengan sikap ibunya yang dikatakan lambat membuat persiapan untuk majlis perkahwinannya, seorang lelaki sanggup menumbuk muka ibunya itu sehingga terjatuh dan koma.
Dalam kejadian jam 1.15 tengah hari di Kampung Mak Chili Paya, di sini, kelmarin, ibu malang itu yang juga seorang suri rumah mengalami pendarahan teruk di muka akibat kesan tumbukan kuat anaknya sebelum terjatuh dan mukanya tersembam pada meja kayu.

“Bagaimanapun wanita berusia 49 tahun itu dikatakan koma ketika dalam perjalanan ke HK dan dirawat di unit rawatan rapi sebelum dirujuk ke Hospital Tengku Ampuan Afzan (HTAA), Kuantan untuk rawatan lanjut,” katanya.
-------------------------------------------------------------------
Mari tengok video ni,dengar sampai habis ye,anda akan menitiskan airmata...moga-moga dapat membersihkan jiwa kita...

9 comments:

dunia zaman skang kan..

mengarutkan zaman sekarang....anak2 da hilang pedoman..ish...

Astaghfirullah al aziim..
kalaula saya bakal pengantin perempuan tu..x ingin saya berlakikan lelaki berang begitu! x mustahil dia akan buat perkara yg sm dg saya pas kwin..
sampainya hati lelaki tu..durhaka~!

@shafiq;
Ye lah syafiq kan...
Ada yg hilang pertimbangan dan perasaan kasih sayang

@ummi iman;
Sedih kan dengar cerita macam ni kan..

@ maisyah;
Ye betul tu maishah,kalau mak dia sanggup pukul,apatah lagi isteri kan..

nie anak hantu dikk .. bila tgk VT nie sedihhh sgt2 .. kenang2 kan org yg buat tuu benciiii sgt2 .. erghhhhhh

kesian kt ibu..sanggup anak buat camtu... huhuhu

Pengen yang lebih seru ...
Ayo kunjungi www.asianbet77.com
Buktikan sendiri ..

Real Play = Real Money

- Bonus Promo Red Card pertandingan manapun .
- Bonus Mixparlay .
- Bonus Tangkasnet setiap hari .
- New Produk Sabung Ayam ( minimal bet sangat ringan ) .
- Referal 5 + 1 % ( seumur hidup ) .
- Cash Back up to 10 % .
- Bonus Royalty Rewards setiap bulan .

Untuk Informasi lebih jelasnya silahkan hubungi CS kami :
- YM : op1_asianbet77@yahoo.com
- EMAIL : melasian77cs@gmail.com
- WHATSAPP : +63 905 213 7234
- WECHAT : asianbet_77
- SMS CENTER : +63 905 209 8162
- PIN BB : 2B4BB06A / 28339A41

Salam Admin ,
asianbet77.com

Download Disini

Post a Comment